Friday, November 21, 2008

Move IT!!

Yeaaaahhh!! tercapai jugak keinginan aku nak gi tengok madagascar 2.. bestnyer.. aku pun dah lama tak tengok movie.. mmm.. next year banyak plan nak tengok movie..

Harry Potter top on my list of coz!.. but lambatnyer lagi nak tunggu.. apa lagi ek.. haaaaaaa.. Ice Age 3..yes..yes.. nie pun kena tengok nie.. aku nak tengok watak kesukaan aku apa jadi dengan dia... berjaya kah dia dengan misi dia untuk menyimpan buah keras dia tu di dalam tanah?? mmm.. per lagi ek..

Buat list laa.. supaya aku ingat..

1) Harry Potter & Half Blood Prince - July 2009


















kalau sesiapa yg dah tengok Si budak Harry nie dari dia mula2 masuk sekolah tu dulu mesti takkan miss tengok siri yang ke-6 nie..

2) Madagascar 2 - Hari nie gi Tengok!!






















3) Ice Age 3 - July 2009

















4) Antoo Fighter - Macam best tengok trailer dia.. letak jerlah dalam list.









Citer nie sekali imbas mcm citer Ghostbuster jer...

5) Transporter 3 - November 26











Aku suka hero dia nie..heheh ;p

6) BrideWars - Jan 9, 2009










Tu jerlah kut movie yang aku nak tgk setakat nie.. kalau ada lagi yg best, akan ku perbaharui lagi list aku nie..

No comments: