Monday, November 10, 2008

Fish Spa..

Nie nak citer pasal Dr.Fish nie.. korang mesti tau kan.. nak di jadikan cerita.. hari sabtu lepas aku ngan sepupu aku gi laa care4.

Biasalah org perempuan.. tujuan utama nak pi care4 tu sebenarnyer nak beli storage box ngan garam tuk masak je.. al maklumlaa.. tersgt rajin memasak smpi garam pun out of stock ;p

Di pendekkan cerita.. setelah selesai urusan kami membeli belah tuk brg2 keperluan kami pun jalan2 laa kat dlm care4 tu.. lepas tu.. pi lah kat satu tpt nie nama nyer fish spa.. tempat nyer kecik jer.. takder laa besor mana pun.. agak tersorok gak..tepi escalotor..

Si penjaga fish spa tu minah indon.. kami pun tgklah kat situ.. lepas tu adalah adengan tawar menawar.. sepatutnyer kat situ kalau nak merasa fish spa tu dia letak harga RM 10 tuk 15mins.. tapi sepupu aku nego nak 30mins.. dia pun agaknyer bosan takder pelanggan dia agree laa nak bagi kami RM 15 tuk 30mins..

Masa mula2 masukkan kaki dalam tank fish tu.. punya laa geli giler!!! aku ngan sepupu aku smpi terkekeh2 gelak kat situ.. si budak indon tu tak habis2 kata muka aku jadi merah padam.. tapi punya laa geli siut.. bila lama2 dah ok..cuma ada rasa mcm kena kejutan letrik bila ikan tu gigit2 kaki.. nak tunggu habis 30mins tu smpi kebas2 kaki sepupu aku.. hehe..aku relax jer agaknyer sebab kaki aku lebih besor kut..sebab tu tak rasa apa2..hehehehe..

lepas buat fish spa tu.. smpi mlm pun terasa2 lagi ikan tu gigit2.. mmm.. rasa syiok pun ada.. tgklah nanti.. aku nak bawak parent aku gi sana.. hehehe.. biar mereka lak jadi model fish spa..

kalau tgk jadi seram.. tapi tuk mengelak kan perasaan geli tu berluasan aku pun buat dono jerlah.. punya lah ramai org lalu lalang.. kami nie dah mcm model tuk spa tu pulak..

No comments: