Wednesday, November 12, 2008

Kenapa kah KAU di ciptakan Menjadi Manusia??!!

eeeeeeeeeeeeeeee.. geram sungguh aku semlm.. #$#%^&&^*&*&.. kalau ikut kan hati nak jer aku mengeluarkan ILMU TAEKWANDO aku.. sib baik kesabaran aku masih bersisa.. kalau idak dah lama dah aku @#$%^&* jer..

Memang kuang ajar laa.. ada ker patut dgn selamba nyer dia tuduh aku.. eeee.. sabar jerlah.. korang mesti konpius kan.. apa benda yg buat aku geram sgt nie.. mmmm.. meh aku citer.. tapi agak panjang gak laa.. aku cuba lah tuk memendek kan..

Mcm nie.. kat opis nie adalah si Mangkuk Ayun nie.. sgt2 mengjengkel kan aku.. suka sgt menyusah kan kehidupan aku.. nama jer manager tapi satu apa pun tak guna.. tau nak blame org jer.. sib baik aku nie..dah sentiasa beware dgn dia.. so dia nak blame2 aku pun tak boleh..

Semlm MD aku ada meeting nak tau status project yg di bawah si MA nie.. lepas tu boss aku nak tgk satu agreement berkenaan ngan project tersebut.. aku cakap laa aku takder agreement tu..sebab mmg takder kat aku.. lepas tu boss aku dah buat muka..

Aku pun tanya laa.. sapa yg pegang agreement tu.. boss aku cakap..si MA tu yg pegang.. dia dah suruh si MA tu bagi kat aku dulu.. tapi sesungguhnyer.. mmg si MA tu takder bagi kat aku.. lepas tu aku suh dia masuk bilik boss aku..explain mana pi agreement tu.. dgn selamba dia cakap.. bukan ker hari tu i dah bagi kat U.. aku tanya laa.. bila masa u bagi kat i.. u bagi sendiri pada i ker.. dia kata i letak atas meja u suruh u buat stamping.. aku pun hangin ler.. aku cakap..kerja2 stamping nie bukan kerja aku (bukan nyer berlagak tapi kenyataan) n kalau betul pun u bagi kat i.. awat takder pun atas meja i.. takkan i buang agreement tu.. lepas tu MA tu cakap.. dia bagi kat Ros assistant aku.. aku pun tanya laa assistant aku..sebab aku tau..kalau betul dia bagi kat assistant aku tu..sure lah dia dtg jumpa aku nak mintak duit tuk stamping..tapi takder pun..

Mmg takder pun agreement tu.. so aku pun cakap kat dia takder benda tu.. lepas tu dia buat lak citer lain..dia kata agreement tu dia dah bagi kat azira budak sales suruh pass kat aku dulu..agreement tu dlm envelop.. aku pun panggil si azira tu.. azira tu cakap..yg dia bagi kat aku tu dah lama dah.. aku cakap.. bulan berapa dia bagi..dia cakap bulan 9 aritu.. aku pun apa lagi...
Menyinga laa.. apa punya bodoh.. bulan 9 tu agreement lain.. yg tu dah siap stamping pun dah..

Mmg takleh pakai punya org.. nie agreement tu dah hilang ntah pi mana.. aku dah malas nak ambik port.. aku cakap kat MA tu..kalau benda tu hilang..pandai2 laa u pi buat balik... dekat i mmg takder.. u pun dah create mcm2 citer but semua citer u tu semua takleh pakai.. nanti kalau boss tanya pandai2 laa u menjawab..

!@#$%^& bodoh punya manager..

1 comment:

~ini an~ said...

sabor3...baru jumpe daa ini blog...