Tuesday, November 25, 2008

Haruskah..

mmmmm.. macam mana nie ek.. aku bingung nie.. harus kah aku terima perlawaan dia.. mmmm.. bukan sekali dua tapi dah berkali.. sampai aku dah takder alasan nak di beri.. aduhhhhh..

aku tak kenal dia.. jumpa pun tak pernah.. alih2 ajak aku dating lak.. eeeeee..scary nyer.. tau kah dia yg aku nie.. "tong drum".. aisyehh... bukan nyer aku tak rasa secure dengan diri aku sendiri.. tapi.. aku tak suka laa nanti melihat raut wajah dia yg terkezutt..

mesti kalau dia jumpa aku.. dia akan berkira2.. berapa byk aku nak makan nanti.. cukup ker duit dia tuk belanja aku makan nanti.. mesti dia ingat aku nie.. makan dgn kadar yg tersangat banyak.. dilema..dilema..

Nie yang buat aku lemau nie.. aku paling tak suka kalau bab2 dating2 nie.. kalau dah lama kenal lain citer.. aku boleh selamba badak jer.. nie kalau kena yg tak sekepala.. adoii.. tak dia merana.. aku yg merana nanti.. seksa nak tunggu mlm.. supaya leh cepat balik..huhuuuhu..

ku di dalam dilema..




No comments: