Wednesday, December 31, 2008

New Year...Tick tock..Tick Tock!

mmmmmm.. New year.. New Days.. New Month.. January 2009..

Tahun ni ialah "HAPPENING 30's..." Nampak muda, berjiwa muda, bergaya ranggi & berwawasan!! Cari duit sebanyak mungkin, di samping menjaga kesihatan.. & ENJOY UR LIFE TO THE FULLEST!! hahahahah..

Macam tak percaya jer aku dah 30..huhuhhuuhuh.. Tua ker aku nih?? ooohhh tidakkkkkkk...

Masuk January 2009 nie.. byk tarikh2 keramat yg mengingatkan aku pada peristiwa2 lepas.. byknyer lah yg berlaku pada bulan January.. antara nyer.. Of coz my besday!!! lagi 4 hari jer.. aku nak masuk 30.. cepatnyer masa berlalu..

Dalam bulan january jugak banyak kenangan yg tak dpt aku lupakan.. perkenalan aku dgn seseorg.. yg banyak memberi pengajaran dan sgt bermakna dalam hidup aku.. Pahit manis hidup aku semua nyer bermula pada bulan January.. mmmm.. adakah January 2009 ini akan memberi khabar yang gembira untuk aku??

Bulan January pun byk di jadikan ilham dalam lagu.. best pulak tu.. kenapa january ek?? 11 january - gigi, January - Glen.. apa lagi ek.. dah tu.. semua sedih2 lak tu.. huhuuuhhu.. Harap2 tahun baru nie.. akan memberi lebih byk kabar gembira tuk aku.. aminnnnnnnnn..

Semoga aku di murahkan rezeki.. di panjang kan umur tuk berbuat baik sesama manusia.. di berikan kesihatan yang baik.. insyaallah..

No comments: