Wednesday, December 10, 2008

Cuti-cuti Malaysia..

Woohoooo..woohooooo.. tak sabar giler rasa nyer nak bercuti nie.. adeh.. rasa lambatnyer laa nak sampai bulan 3 nie..

Aku macam nie lah.. selalunyer ngan kengkawan aku selalu gi bercuti2 malaysia.. selalunyer kami 4 orang sekarang dah tinggal 3 orang.. sebab yang sorang lagi tu dah continue study kat Aussie..

5 march 2009 nanti aku ngan "geng2 budak sekolah" akan bercuti ke Kota Kinabalu Sabah.. hehehe... Hajat di hati tu tersangat lah besor nyer.. Kunun2 nak mendaki sampai ke puncak gunung Kinabalu.. tapi aku rasa lah kan.. Dek kerana masa yang tidak mengizinkan insyaallah kami akan sampai juga ke kaki gunung KK tu.. muaahh..muaahahahah.. Janji sampai.. ;p

Sekarang nie tengah survey Hotel ngan transportation.. tak sure lagi nak stay kat mana.. kalau boleh nak lah yang murah dan bersih, yang paling penting kena ada TV ngan kipas.. walaupun takder aircond.. lepas tu dekat ngan tempat2 shopping yang murah2.. tempat2 makan yang halal..

Sib baik tiket aku dah beli.. senang sikit takyah nak risau.. cuma harap2 kan nanti penerbangan pergi ngan balik berjalan dengan lancar.. jangan lah delay lagi.. al maklumlaa Air Asia kan suka delay.. sekarang tak tau laa still buat perangai macam tu ker idak? mmm..

Kengkawan ada suggestion hotel or tempat2 shopping yang best??

No comments: