Wednesday, July 21, 2010

Bahu ke Bahu bersama Cik Timah

Neh bukan lah sesi kaunseling bersama cik siantan yer.. neh cuma borak2 kosong among friend.

Last nite received phone call from my good friend dari JB. Sajer nak tanya kabar terbaru katanyer. Lama jugak laa kami tidak berbual mesraaaaaaaaaaa (ikut tone sore Bob Af)

Dalam borak2 tu adalah terselit senda gurau yang mengingatkan kisah2 kami dolu2 kala.. Indah sungguh saat muda2 dolu.. takyah pk pasal duit, pasal hutang, pasal gaji.. semua di sediakan.. nak2 zaman sekolah menengah.. lagi best.. kawan and lawan sama ramai.. ;p

Mmm.. dalam dok syok berbual tuh terselit kata2 yang tidak di jangka kan dari mulut seorg lelaki.. mmmm.. al maklumlaaa dia dah 2x kawin.. aku neh sekali pun x pernah kan.. Tapi membuatkan aku terkedu n terpk sejenak.. mmmm

"Kau neh jas.. asyik pi kenduri kawin orang, asyik belikan baju tuk anak sedara, asyik belikan hadiah tuk anak2 member.. bila nak ada anak sendiri, bila nak ada "sayang" sendiri??

"Ker ko neh anti Cinta, anti Lelaki, ko minat pompuan ker?" Gullllpppp!! berdengung kepala hotak aku jab..

Aku neh anti cinta ker??? anti lelaki??? minat pompuan??? astrafirrullahhallazimmmm.. nabi tak mengaku umat nanti.. yang 2 soklan tu aku tertanya gak.. Am I??


No comments: