Monday, March 2, 2009

Salah ke??

Mmmmmmm.. pertanyaan demi pertanyaan, hujahan demi hujahan..

Salah ker aku untuk tidak mempunyai teman lelaki/ boyfriend/suami di usia ini?

Salah ker aku untuk tidak mempunyai rasa atau keinginan tuk berkahwin dalam kadar yang segera?

Salah ker aku jika sekiranya aku memilih lelaki yang betul2 menepati kehendak naluri hati aku?

Salah ker aku jika semua lelaki yang cuba mendekati aku tidak aku terima kerana tiada keserasian?

Salah ker aku jika aku menetapkan untuk tidak memperjudikan hidup aku pada seorang lelaki yang tidak begitu aku kenali?

Salah ker aku jika aku berkata hidup itu bukan satu perjudian?

Salah ker aku jika di usia ini aku masih mencari erti cinta sebenar?

Salah ker aku jika aku menyatakan aku tidak akan berkahwin jika perkahwinan itu akan membawa derita pada diri aku sendiri?

Salah ker aku jika aku merasa bahagia dengan kehidupan aku sekarang?

mmmmmmmmmmm...

No comments: