Tuesday, January 13, 2009

Kawin???

Hahahahah.. lawak antarabangsa betul laa.. Kalah Raja Lawak Nabil..

Korang tau tak, sure tak tau nyer.... hari nie.. nak di jadikan salah satu episod kelakar dalam hidup aku kan.. adalah mamat sorang nie yang aku tak berapa nak kenal.. tetiba pop-up the question to me..

Nak kata aku terkejut tu idak lah terkejut sgt.. tapi aku rasa cam kelakar lak.. mmmm.. aku rasa mamat tu tengah sengal kut.. ada ker patut dia ajak aku kawin,, issh,..isshh.. korang rasa patut ker?? aku rasa tak patut..

Nak tau kenapa.. 1st.. dah tentu2 aku tak berapa kenal dia kan.. so aku rasa macam tak sesuai jer nak ajak aku kawin..

2nd, aku rasa macam tak sebulu lak ngan dia.. hehehe.. dari gaya dia bercakap dari gaya dia nyer kelembapan takleh nak sama level ngan aku.. jahatnyer aku.. bukan apa.. aku takleh laa ngan org lembab nie.. panassssssssssss..

mmmm.. so aku membuat kesimpulan.. dia mmg buat lawak pada hari nie..

Nie rasa nak main pinano nie.. ecehh..cehh

No comments: