Tuesday, February 3, 2009

Kisah Si Sengal Nak Berkenalan..

Di malam yang hening.. cewah cam nak tulis novel lak.. nie aku nak citer al kisah si polan yang aku tak kenal nie..

pada satu malam sabtu, tengah aku syiok2.. membaca buku "Twilight" yang tebal tu.. tetiba tepon aku berbunyi menandakan aku menerima SMS.. sekali aku tgk adalah no yang aku tak kenal...

si polan: Hye

Aku: Who??

Si Polan: Nak Berkawan.. awak ada iklan ei?..

Iklan apa lak dia nie.. oh ya aku ada letak no phone aku kat mudah.com tuk cari housemate.. cilako mcm tu pun boleh ker??

sambung balik..

Aku: I buat iklan tuk cari housemate bukan tuk cari kawan.

Si polan: Amboi marah.. u dok umah 2 sorang2 ker?.. Biar i teka, umur u 30.. asal temerloh.. tul tak??

Sapa pulak dah makhluk nie?? lantak laa.. malas nak layan.. baik aku layan fantasy aku dengan si edward nie.. lagi best..

Si polan: Salah ei.. dah nama teka.. teka lagi laa.. belaja lagi ker??

Eeeee.. menyibuk tul lah si polan nie.... menyampahnyer aku.. tolong jgn sms aku boleh tak.. eeeee.. lantak situ.. takkan ku jawabnyer..

Haa..baru aman dunia aku.. sib baik ko tak continue..kalau idak tentu dah kena maki ngan aku dah.. menganggu ketenteraman aku bersama edward..heheheh..oh edward..

Hari Ahad..

tit..tit..tit..titt.. sapa pulak nie..

Si Polan: Hye Jasina..

Lor dia nie lagi.. nie dari mana lak dia nie dpt nama aku nie.. oppss lupa..kat iklan tu ada nama aku.. eee..menyesal aku wat iklan tu.. lantak ko lah.. malas nak layan.. baik aku habiskan cerita asmara dengan edward nie..

Si Polan: Jasina, nak tanya sikit bole? Awak nie belaja or kerja? kalau belaja saya nak tanya.. kalau kerja tak perla..

eeee..tak boleh jadi nie.. apa benda laa mangkuk ayun nie nak nie...takper.. meh sini..ko nak sgt kena maki ngan aku kan..

Aku: 1st, i dont know u! & 2nd why u keep asking me??

Si Polan: Nama pun nak berkawan.. saya akif.. kan dah kenal nama..

Aku: Not to be rude but i tak make fren that easy especially with some1 yang i tak kenal mental n fizikal..

Si Polan: Dah tu jumpa laa.. Kawan pun x nak jumpa macammana.. Sebenarnyer saya nak tanya awak kenal tak budak pompuan yg belaja kat area rumah awak tu tapi dia pakai braces kat gigi.. 2 je.. x pe laa.. jgn risau saya tak gila..nie pun kenal nama dah cukup..

Giler ker apa budak nie.. eeeeee..please laa.. nak suruh aku jumpa dia?? eeeee.. macam nie pun boleh ker?? sesuka sms org yg tak di kenali..sesuka jer ajak kuar.. eee.. ingat aku nie bohsia ker apa?? dah tu.. tanya soklan yang aku rasa aku tak sepatut nyer jawab..

Rasa kesian pun ada.. apalah rendahnyer IQ budak nie.. adoilaa.. camner aku nak jawab nie.. sengal betul.. kalau tanya kat dato' bandar kl pun blom tentu dia boleh jawab soklan budak nie.. perlu ker aku jawab?? takper2.. since dia nie mcm teramat sengal.. aku balas dgn tiada rasa simpati..

Aku: Hilang akal ke apa?? U ingat i kenal semua penduduk kat tpt i nie?? x ker u rasa soklan u tu soklan bodoh?? btw i bukan perempuan yang senang u nak bawak or ajak kuar sesuka hati..

Haaaa.. ambik ko.. sengal sgt!!.. eeeeeeee..kenapalah ada org sengal camnie sms aku.. tolong2...help2..

haa..adalah lagi sms2 dari si Polan nie.. tapi aku dah malas nak layan dah.. dah nampak2 sgt dia nie ada sumting wrong somewhere..eee..tolong laa jauhkan aku dari org2 yang tak berapa nak waras..

No comments: